Google Workspace 

Google Workspace er et integrert arbeidsområde som er enkelt å bruke. Slik kan du bruke mindre tid på administrere arbeidet, og mer tid på å faktisk utføre det. Jobb hvor som helst, uansett enhet – også uten nett – med verktøy som hjelper deg å integrere, tilpasse og utvide Google Workspace for å dekke behovene til medarbeiderne dine.

Med førsteklasses AI og søketeknologi hjelper Google Workspace deg med å arbeide smartere. Her kan du lese mer om hva Google Workspace er, og hvordan du skaffer det til deg og din virksomhet.

Hva koster Google Workspace?

Google Workspace
BUSINESS STARTER

59 kr/br/mnd


  • Egendefinert og sikker bedrifts-e-post

  • Videomøter med 100 deltakere

  • 30 GB lagring i nettskyen per bruker

  • Kontroller for sikkerhet og administrering

  • Standard brukerstøtte

Google Workspace
BUSINESS STANDARD

118 kr/br/mnd


  • Egendefinert og sikker bedrifts-e-post

  • Videomøter med 150 deltakere samt opptak

  • 2 TB lagring i nettskyen per bruker

  • Kontroller for sikkerhet og administrering

  • Standard brukerstøtte (betalt oppgradering til Enhanced-brukerstøtte)

Google Workspace
BUSINESS PLUS

117 kr/br/mnd


  • Egendefinert og sikker bedrifts-e-post

  • Videomøter med 250 deltakere samt opptak

  • 5 TB lagring i nettskyen per bruker

  • Kontroller for sikkerhet og administrering

  • Standard brukerstøtte (betalt oppgradering til Enhanced-brukerstøtte)

  • Flere verktøy og funksjoner

Google Workspace
BUSINESS ENTERPRISE

Kontakt oss for pris


  • Egendefinert og sikker bedrifts-e-post

  • Videomøter med 250 deltakere samt opptak

  • Ubegrenset lagring i nettskyen per bruker

  • Kontroller for sikkerhet og administrering

  • Enhanced-brukerstøtte

  • Samtlige verktøy og funksjoner

Hva er Google Workspace?

Google Workspace et nettbasert og skybasert arbeidsområde for virksomheter hvor du kan benytte flere applikasjoner i arbeidet. I arbeidsområdet finner du apper som Gmail, Kalender, Dokumenter, Presentasjoner, Regneark, Google Meet, Disk, Keep og mer.

Appene gjør det mulig med en felles arbeidsplass for teammedlemmer, ansatte og ledere på nett. Dette gjør kommunikasjon og oppgaver enklere å gjennomføre. Alt er integrert og sammenhengende, slik at du slipper å ha kontoer på flere forskjellige plattformer for å utføre arbeid som et team i din virksomhet.

Hvorfor velge Google Workspace?

Google Workspace er en enkel og moderne arbeidsplass. Du får tilgang til en rekke gode funksjoner, og har alltid tilgang til alt på nett. Dette betyr at du kan jobbe fra hvor som helst. Noen av funksjonene til Google Workspace er egendefinert e-postadresse for virksomheten din, samarbeidsverktøy som Gmail, delte Kalendere der du også kan reservere konferanserom, Meet, Chat, sikker lagring i nettskyen Disk, delte Dokumenter, Regneark, Presentasjoner, Skjemaer, og Nettsteder. Dette er viktig å sikre, også på hjemmekontoret.

1. Sikkerhet. Sikkerhet. Sikkerhet.

Google Workspace gir deg sikkerhetsfunksjoner du trenger for å ha en sikker hverdag på jobb. Du får totrinnsautentisering, gruppebasert kontroll for retningslinjer, avansert beskyttelsesprogram, og administrering av endepunkter i alle abonnementer og mye mer. Her er 3 gode sikkerhetsfunksjoner du har nytte av:

Endepunktsikkerhet (EDR)

Har en medarbeider mistet telefonen sin? Fått laptop stjålet? Bruk funksjonen ENDEPUNKT for å fjernlåse eller slette innholdet på telefonen. Slik slipepr du at bedriftsdata ikke havner hos uvedkommede.

DMARC

Kan ditt domene bli brukt for å sende falske e-poster? Det er personer der ute som kan forfalske «fra»-epostadressen, slik at det ser ut som om mailen kommer fra en kjent avsender. Målet er å hente ut sensitiv informasjon av mottakeren ved å spille på troverdigheten til din virksomhet og ansatte. I Google Workspace har du en ekstra beskyttelse for dette gjennom den omfattende sikkerhetsfunksjonen DMARC*

Konfidensiell modus

Skal du sende sensitiv informasjon? Aktiver KONFIDENSIELL MODUS fra Google Admin-konsollen, så sikrer du at e-posten ikke kan videresendes, kopieres, skrives ut eller lastes ned.

*krever oppsett av DKIM/SPF 

2. Legg til Microsoft Teams i Google Workspace

Videomøter er den nye møtestandarden. Skal du i møte med eksterne kunder eller samarbeidspartnere? Det er ikke noe problem om ikke alle bruker Google Workspace. Du kan enkelt planlegge og delta i møter i Microsoft Teams direkte fra Google Workspace-kalenderen din med det nye Teams-tillegget. Bli med på videosamtaler, samarbeid på digitale tavler og hold kontakten mellom hjemmekontorene – uansett hvor du befinner deg.

Klikk her for å installere Teams i Google Workspace

3. Du kan hente verdifull kundeinnsikt med spørreundersøkelser

Hva synes kundene om din virksomhet? Finn ut ved å lage profesjonelle kundeundersøkelser. Det er enkelt og gir deg en unik kundeinnsikt du kan jobbe videre med. Du får mange forskjellige spørsmålstyper å velge mellom og du kan bytte rekkefølge ved å dra og slippe de der du vil. Send profesjonelle spørreundersøkelsene til kunder for å hente tilbakemeldinger og nyttig innsikt. Gjør de spennende ved å legge til bilder og videoer. Etter hvert som svarene kommer inn, ser du de i sanntid, og med automatiske sammendrag kan du analysere svarene en enkelt. 

Ønsker du innspill på nye idéer i virksomheten din? Hvorfor ikke bruke spørreundersøkelser for å spørre personalet og få deres meninger samlet på ett sted.

Skal du velge Google Workspace eller Microsoft 365?

Valg av programvare i en virksomhet er helt essensielt for utviklingen av arbeidsplassen deres. Derfor har vi laget en oversikt og sammenligning av Google Workspace og Microsoft 365, slik at du kan ta valget som er tilpasset deres behov og ønsker. Les hele artikkelen her: Skal du velge Google Workspace eller Microsoft 365?

Last ned vår e-bok
om Google Workspace

For deg som bruker Google Workspace har vi samlet 12 smart tips og triks i denne e-boken. Slik kan du komme i gang og kjapt utnytte de smarte funksjonene.