12 tips og triks i Google Workspace

forsiden på e-boken 12 tips & triks i google workspace

Google Workspace har tatt verden med storm - ikke rart når det fungerer så smidig for å fremme kommunikasjon og samarbeid innad i teamet ditt.

Men utnytter du alle de smarte funksjonene? I denne e-boken får du en ordentlig innføring i viktige funksjoner og verktøy for å:

  • Effektivisere arbeidet ditt

  • Hoppe over hindre

  • Styrk samarbeid med kollegaer og kunder

  • Skjerp fokustiden din

Last ned e-boken igang, og bli en superbruker i Google Workspace.

 

7 kjappe fakta om Google Workspace

  1. Google Workspace ble først lansert i 2006 med navnet G Suite for Business.

  2. I 2020 ble navnet endret til Google Workspace.

  3. Google Workspace er en samling skybaserte produktivitets- og samarbeidsverktøy.

  4. Appene du får tilgang på er Gmail, Calendar, Meet, Chat, Drive, Docs, Sheets, Slides, Forms, og Sites.

  5. Google Workspace brukes av over 6 millioner organisasjoner over hele verden.

  6. Det er tilgjengelig på over 60 språk.

  7. Verktøyene er tilgjengelig offline, slik at brukerne kan jobbe med dokumenter, regneark og presentasjoner uten internettforbindelse. Endringene synkronieres når de er online igjen.

 

Vi er samarbeidspartner med Google

Med oss som IT-partner kan du være sikker på trygg og proaktiv støtte til Google Workspace.

 
googles logo
Forrige
Forrige

Slik bekjemper du phishingangrep i 2024 -8 røde flagg du må gjenkjenne

Neste
Neste

E-BOK: 7 tips i Microsoft Word - slik blir du en superbruker