Office 365 ‘Business Premium’

Office 365 'Business Premium'

Office 365 Premium gir deg verktøyene du kjenner levert via skyen. Du trenger ikke tenke mer på oppgradering da Office 365 alltid leveres med siste versjon. 
Inkludert i Office 365 Business Premium:

  • Office

    Opplev et fullstendig installert Office på pc, Mac, Windows-nettbrett, iPad® og Android™-nettbrett samt de fleste mobile enheter. Hver bruker kan installere Office på fem pc-er eller Mac-maskiner, fem nettbrett (Windows, iPad og Android) og fem telefoner. I tillegg kan Office brukes rett i en nettleser.

  • E-post og kalender

    Bruk profesjonell e-post gjennom en omfattende og velkjent Outlook-opplevelse du har tilgang til fra skrivebordet eller fra en nettleser via Outlook Web App. Du får en postboks med lagringskapasitet på 50 GB per bruker, og kan sende vedlegg på opptil 150 MB.

  • Fillagring og fildeling

    OneDrive for Business gir 1 TB lagringsplass for hver bruker, som brukeren kan få tilgang til fra nesten hvor som helst. Del filer med andre i og utenfor organisasjonen, kontroller hvem som kan åpne og redigere hver fil, og synkroniser filer enkelt med både PC/Mac og andre enheter.

  • Nettbaserte konferanser

    Hold nettbaserte møter med lyd og video ved bruk av ett-klikks skjermdeling og videokonferanser i HD.

Scroll videre for mer informasjon

Full tilgjengelighet uansett enhet!

Med Office 365 ‘Business Premium’ kan du installere Office-pakken på totalt 5 enheter. Dette gjør at du kan jobbe uavhengig av hvor du er, og på den enheten du ønsker.

Programvaren inneholder også:

Office 365 "Business Premium"

  • Nettbaserte konferanser

    Hold nettbaserte møter med lyd og video ved bruk av ett-klikks skjermdeling og videokonferanser i HD.

  • Direkte meldinger og tilkobling til Skype

    Kom i kontakt med andre ‘Skype for Business’-brukere via direktemeldinger, taleanrop og videoanrop, og la andre se tilkoblingsstatusen din. Del tilstedeværelse, direktemeldinger og lydsamtaler med Skype-brukere.

  • Chattesentrert arbeidsområde

    Knytt sammen teamet ditt med Microsoft Teams i Office 365, der chat, innhold, personer og verktøy bor sammen, så teamene dine har umiddelbar tilgang til alt de trenger.

  • Sosialt nettverk for bedrifter

    Med programvaren for samarbeid og forretnings-programmene du finner i Yammer, kan de ansatte komme i kontakt med de riktige personene, dele informasjon på tvers av grupper og organisere prosjekter, slik at de raskere kommer videre med prosjektene.

  • Gruppenettsteder

    Gjør det mulig å få enkel tilgang og deling av dokumenter med grunnleggende lagringskapasitet på 1 TB, pluss 500 MB med lagringsplass per bruker.

  • Jobbadministrasjon

    Planleggeren gjør det enkelt for teamet å opprette nye planer, organisere og tilordne oppgaver, dele filer, chatte om arbeidet, og få oppdateringer om fremdriften.

  • Profesjonell, digital historiefortelling

    Med den nye Office 365-appen Sway kan du enkelt opp-rette engasjerende og interaktive nettbaserte rapporter, presentasjoner, nyhetsbrev, opplæringer og mer fra telefon, nettbrett eller nettleser. Sway-lerret er enkle å dele og ser flotte ut på enhver skjerm.

  • Søk og oppdag

    Hold deg oppdatert. Søk og oppdag innhold i hele Office 365 basert på personlig innsikt. Office Delve er den første opplevelsen som drives av Office Graph, som er en samling av analyserte signaler eller innsikter hentet fra hver brukers oppførsel og forhold til innhold, emner og kontakter.

Kontakt oss